Tuesday, August 19, 2008

ANWAR DICIUM LELAKI ; PEMINAT ATAU ?

Anwar dicium dengan rakusnya hingga menaikkan bulu roma saya !

Posted on August 14, 2008. Filed under: Uncategorized | Edit This

saya sebenarnya bertemu gambar ini di tempat ini ( blog pembela melayu ) dan saya rasa tujuan dia mungkin bagi menaikkan hits di blog beliau. Dan saya setuju tajuk beliau dengan gambar ini sangat menarik.

Kerana dari segi etika kewartawanan fakta mesti jelas dan bagus ada disertakan gambar sekali termasuk dengan tajuk sensasi yang boleh menarik minta pembaca hingga mereka tidak sabar membaca satu persatu tulisan kita.

Saya sekadar menggambarkan bagaimana kecintaan penyokong Anwar terhadap beliau walaupun apabilamelihat gambar adengan dicium ini dan ketika membuat artikel ini, saya merasa bulu meremang hingga ke kepala atas.

Namun saya teruskan juga untuk menunjukkan bahawa Anwar mempunyai ramai fanatik yang sanggup berkorban apa sahaja untuk ANwar. Dan tidak teragak agakmenunjukkan taat setia dan kasih sayang termasuk mencium beliau dengan sungguh sungguh seperti gambar di atas yang bagi saya yang suka baik sangka ; ibarat antara bapa dengan anak.

Jangan anggap seperti kekasih kepada kekasih walaupun budaya arab mencium pipi adalah kebiasaan adat mereka. not us. Lagilah adat geng homo di Amerika perkara ini memang adat dan amalan harian diorang siap ke peringkat yang ‘ sukar’ diluarhkan di sini untuk mengelakkan ramai berminat mencubanya.

Nauzubillahiminzalik.

Terfikir juga isu liwat ini menjadikan ramai penyokong Anwar akan membenarkan perbuatan ini atas dasar emosi dan mereka sedikit demi sedikit akan membela hingga tidak tersedar sudah sudah jatuh ke dalam lobang!

Moga ada manfaatnya gambar ini disalin semula untuk memberitahu kawan kawan semua bahawa jangan memandang rendah kepada Anwar kerana beliau memiliki pengikut yang sangat kasihkannya hingga tidak kisah menciumnya seperti seperti di atas…

Maaf setakat ini sahaja kerana bulu roma saya masih meremang …..

Moga perbuatan kaum Nabi Lut tidak ramai di Malaysia. Bimbang ada bumi diterbalikkan lagi kerana murka Allah Yang Maha Esa…


dari : http://gosippolitikmalaysia.wordpress.com

No comments:

Muzik Mawi


Hiburan Mendidik Jiwa